V središču koncerta Komornega orkestra Festivala Maribor je Wagnerjeva Siegfriedova idila, v resnici serenada, ki jo je skladatelj napisal za svojo ljubljeno ženo Cosimo kot posebno presenečenje. Glasbeniki so namreč s stopnišča skladateljeve vile Wahnfried spečo Cosimo na jutro njenega rojstnega dne prebudili z zvoki Idile, ki ne nosi le imena junaka Wagnerjevih oper, temveč tudi njunega sina, ki se je rodil tisto leto. Gotovo je bil to eden najsrečnejših trenutkov za zakonca, mirna postaja v sicer vedno razburkanem življenju Wagnerjeve družine in obet neumrljive ljubezni.
Smrt je v središču skladbe Inventiones ferales slovenskega skladatelja Uroša Kreka. Delo je nastalo leta 1962 ob smrti skladateljevega očeta, zato se je tipična skladateljeva neoklasicistična neobremenjenosti morala umaknila poudarjeni izraznosti, z njo pa so se v skladbo poleg zanj značilnih bartokóvskih postopkov naselile ekspresionistične poteze in celo zametki dvanajsttonske tehnike.
V takšne skladateljske postopke se je pred Krekom poglabljal češki skladatelj Josef Suk. Suk, ki je bil vedno naklonjen temačnosti, je na pobudo svojega učitelja A. Dvořaka vendarle napisal tudi nekaj »veselega«, prav to Serenado za godala. A ta kljub navidezni lahkotnosti skriva v ozadju precej močne emocionalne note – v času nastajanja naj bi Sukovo srce burila nova ljubezen, in to prav do Dvořakove hčerke Otilke (za radovedne: ljubezenska avantura je izzvenela v srečnem koncu, saj se je par kasneje poročil).
Na koncertu bodo nastopili glasbeniki Komornega orkestra Festivala Maribor, ki ga bodo tokrat zaznamovale predvsem domače glasbene moči: orkester, katerega jedro bodo za pričujoči koncert tvorili mariborski glasbeniki, bo vodil Simon Krečič, kot solistka pa bo nastopila koncertna mojstrica orkestra SNG Maribor, karizmatična violinistka Oksana Pečeny.